Aysenur122 bircananne hangi aptamil normal olanı mı bebeğim biberon reddi başladı acaba mamayı mı değiştirsem yoksa kendi kendine geçiyor mu
Diva sinemo6 ilk bebeğim onla büyüdü 2,5 yaşına kadar kullandım şimdi bebeğim 4 aylık doktor kilo alımından dolayı mama kullanın dedi yine aptamil aldım ama pek içmiyor çünkü kendisi meme delisi bir bebek ne yapıcağımı bilmiyorum
suheyla92 sinemo6 anne sutune en yakin mamanin hipp oldugunu soyledi bizim bebek hemsiremiz onu onermisti bebegim hic reddetmedi meme mama aldığı donemde.