İnternette hangi markayı araştırırsanız araştırın kötü yorum çıkar. Arı mama yılların markası, o kadar pis olduğunu sanmıyorum. Ama tüm hazır mamalar gibi sağlıksız olduğu kesin. Ben hazırlar yerine kendim muhallebi yapıyorum 13 aylık oğluma. Elimin altında bulunsun diye de hipp bazende hero baby organiklerden alıyorum.