Kızlar bebeğime arı mama almayı düşünüyordum biraz araştırayım dedim internette o kadar çok şikayet var ki şok oldum.. böcek çıktı diyen mi dersiniz, kurt çıktı diyen mi, kötü kokuyor diyen mi...😧😧asla almayı düşünmüyorum artık. Demek ki hijyenik çalışan bir marka değiller. Kesinlikle sizde almayın... uyarmak istedim sizleride..😊🌸