babyaframoms yok hayır hiç tutturma olayı yaşamiyoruz zaten 3 yaşında tanıştığı için çizgi filmle , olmasa da olur modunda hatta biz teklif ediyoruz biraz izlemeye ne dersin diye iyi tamam izliyim diyor🙂genel olarak etkinlik yapmak resim cizmek oyun oynamak ona daha cazip geliyor öyle alışkın olduğu için