Deletedmom_216 Hayır açmayın bence. O aylar en kolay zamanlarıniz. Eline ne verseniz onunla oyalanir. Hışırtıli kitap , oyun halısı , çıngırak , çıngırakli çorap vs ile oyalayın kahvaltı hazırlayana kadar.
Ben o aylarda ana kucağına koyup mutfağa götürürdüm beni izlerdi o da. :)