karagoz33 Elifnurky18 Merhaba şu an 4 buçuk aylık çok şükür 2. Aydan sonra tamamen geçti uzayan sarılık diyorlarmış böyle durumlarda emzirerek atlattık mama vs vermedim
karagoz33 Ebruozym45 teşekkür ederim 4 buçuk aylık oldu 2.ayından sonra geçti çok şükür postu önce açmıştım ☺️