Bebeğim doğalı 29 gün oldu sarılık olmuştu hastaneye yatacak derecede değildi bol bol emzirin dediler sık sık emiyor ama gözünün köşelerindeki sarı renk geçmedi bu kadar uzun yaşayan var mı ??Ne zamana geçer benzer durum yaşayan annelerden öneri bekliyorum