Deletedmom_875 ya postu açalı baya oldu taşındık bile biz 😂 8 Kasım mahallesi siz biraz daha bize göre yukaridasiniz sanırım biz hemen avmnin arkasında sayılırız, sizin olduğunuz tarafları da çok beğendik ama ev bulamadık yeni yapılar da tam bitmemişti hemen taşımamız gerektiği için burayı tutttuk bizde
Ben sabah akşam AVM deyim dükkan olduğu için 😂 birde çocuklar için gayet eğlenceli bir AVM