Hoe Biz3kisiyiz_ arkadaşın işaretlediği yerler güzel yıldız mahallesini niye işaretlemedi bilmiyorum ama yıldız mahalleside güzel avm nin oralarda güzel buralar daha yeni yerleşim yerleri çarşı tarafı daha eski ve karışık
Kayraaa59 Biz3kisiyiz_ avm Kırklareli’de değil yalnız. Burgaz ilçesinde yaklaşık40 dk uzak merkeze. Ama merkezden daha güzel ve büyük ilçesi 😂
Biz3kisiyiz_ defnevedoruk belirli güzel nezih bir semti vardır diye düşünüyorum 😂 İstanbuldan taşınıp geleceğiz burada yoğunluktan,insan fazlalığından,trafikten zaten bıkmış haldeyiz
defnevedoruk Biz3kisiyiz_ ben merkezdeyim, burgaz hakkında bir bilgim yok fakat otogarın oralar güzel minimall diye bir avm falan var otogarın karşısında, tek diyeceğim burgazda merkezdede cok fazla roman var burda kendi mahalleleri var muhtemelen burgazdada vardır oralardan uzak durun bence🫠
Biz3kisiyiz_ defnevedoruk teşekkür ederim 🌸 aslında bu yüzden sormuştum yani oralarda yaşayanlar varsa daha aydınlatıcı bilgi verir semt hakkında diye
Biz3kisiyiz_ defnevedoruk yaa çok teşekkür ederim 🙏 taşınırsak eğer sizde AVM ye gelirseniz bi kahve ısmarlarım 😇
Biz3kisiyiz_ Hoe yaa teşekkür ederim 🙏 taşındık zaten biz 8 Kasım mahallesi AVM nin arkası 😂 evet dediğiniz gibi yıldız mahallesi Zafer mah falan gayet iyi aslında E5 in altı genel olarak güzel daha sakin ve nezih, çarşı tarafı dediğiniz gibi daha karışık ve romanlar çook fazla 🤭
Hoe Biz3kisiyiz_ depremden sonra yükseldi kiralar ondan önce öyle değildi İstanbul’a hızlı tren olacak falanda dediler iyice uçtu Allah yardımcınız olsun valla zor bu devirde her şey
One-life Hayırlı olsun öncelikle Burgaz güzel yer memleketim ailem orda yaşıyo ben de her yaz 1 ay ordayım. 39 da ne mağazası açtınız sakıncası yoksa öğrenebilir miyim.
Biz3kisiyiz_ One-life teşekkür ederim 🙏 evet güzel ben beğendim açıkçası çünkü İstanbul un araç trafiğinden insan trafiğinden yoğunluğundan sürekli bir yerlere yetişme çabasından çok sıkılmıştım burada bi ohh dedim 😂 Gözlük mağazası (optik, güneş,lens) firma ismini yazamıyorum yasak olduğu için 🤭
Biz3kisiyiz_ Hoe evet deprem ile de alakalı baya yatırım yapılıyor zemin olarak en iyi bölgeler arasindaymis İstanbul’dan da bu nedenle gelen çok olmuş, hızlı tren de inşallah çok çabuk açılır kendi memleketime gittikçe uzaklaşıyorum çünkü 🤭
Esinozbdk Biz3kisiyiz_ ayyy o zaman bende lenslerimi sizin ordan alabilirim geldiğimde iyi oldu bende vizede yaşıyorum ama çok geliriz 39 avm ye uğrarım inşallah geldiğimdee 🥰
Deletedmom_875 Merhaba canim. Ben de burgazda yaşıyorum, benim oturduğum yer çok nezih bir yer. Zaten şehir bu taraflara doğru buyuyor. Zafer mahallesinde yeni yapılan binaların orda oturuyorum, avmye her hafta uğrarım hatta ☺
Biz3kisiyiz_ Deletedmom_875 ya postu açalı baya oldu taşındık bile biz 😂 8 Kasım mahallesi siz biraz daha bize göre yukaridasiniz sanırım biz hemen avmnin arkasında sayılırız, sizin olduğunuz tarafları da çok beğendik ama ev bulamadık yeni yapılar da tam bitmemişti hemen taşımamız gerektiği için burayı tutttuk bizde Ben sabah akşam AVM deyim dükkan olduğu için 😂 birde çocuklar için gayet eğlenceli bir AVM