aleynaa34 hiçbir şeyi stoklamayın sadece ilikli kemik suyu, tavuk suyu yapıp yuvarlak kalıplı poşetlerden alıp koyarsanız çok pratik oluyo her şeyi mevsiminde yemek daha güzel 🌼 ama daha katı şeyler yemeye başladığında mantı köfte sevdiği börek poğaça gibi şeyleri yapıp koyarsanız hemen yapması daha kolay olur