aleynaa34 Şimdi benim bebeğim daha küçük. 2 aylık ama çevremde ek gıda için dolaba buzluğa bişeyler hazırlayıp stok yaptıklarını gördüm. Neleri stok yaptınız neler yapılmalı eek gıda dönemi için bi fikir verebilir misiniz? 🥰
sevilaymn aleynaa34 Ben tecrübeli değilim benimde ilk bebeğim ama çevremden gördüğüm ve burdan edindiğim gerek doktorların önerilerinden yola çıkarak mevsim sebze ve meyvelerini kullanmak en iyisi( bence) Buzlukta bence ister istemez vitaminini kaybediyor ve koku siniyor diye düşünüyorum Benimki de 6 ay olmak üzere tadımlara başladım pazardan taze alıp vermeye başladım☺️☺️
DevosMom aleynaa34 ilikli kemik haşlamak dışında Stok yapamazsınız ki onu da ek gıdaya geçince yapın. Stok yapmak doğru değil taze taze yemesi gerekiyor. Doktor dondurulmuş bir sebze, meyve vermeyin dedi mesela bize.
MnkKrtl aleynaa34 ben kemik suyu ilik suyu et suyu falan koyuyorum her yemeğini öyle yapıyorum meyve koyuyorum oda yaz kış muhabeti için hergün meyve püresi yapıyorum ama işte kışın için yaz meyveleri attığım oluyo onun dışında normal yemeklik şeyler stok yapıyorum hiç duymadımda çocuğu için bişey koyan😄
aleynaa34 DevosMom doğru aslında ama çevremde çok yapan görünce bi sorayım buraya dedim. Benim de ilk çocuğum bilemedim o yüzden yapsam mı diye ama doğru zamanında yedirmek daha iyi☺️
sevilaymn aleynaa34 Hayır yapmadım ama yazmışlar zaten kemik suları hariç bence birşey yapmanıza gerek yok
aleynaa34 MnkKrtl ya benim bi arkadaşım kışlık hazırlar gibi buzluk stoğu yaptı. Çocuğa neler yaptı koydu ama bilemedim valla🤷
DevosMom aleynaa34 yok canım yapma her şeyin tazesi güzel özellikle de bebekler için ek gıdaya geçtiğinde mevsimde ne oluyorsa onu verirsin mis gibi yer