bykmrc semakaya2525 uykusu hep çok iyiydi 11 aylıktan itibaren sadece gece bir defa mama içerdi 2 yaşında kestim uyuyor kesintisiz sadece bazen su istiyor içip hemen yatıyor
semakaya2525 bykmrc maşallah ya uykudan önce ne yedırıyorsunuz bende gece beslenmesini kestım yarım saat önce muhallebi yapıyorum ama Oda sağlıklı degıl
bykmrc semakaya2525 akşam 8 8 buçuk gibi sabah 7 buçuk da uyanıyor ama yazın daha erken uyanıyor hava aydınlandı için istisnalar hariç 4 aylıktan beri aynı saat aralıklarında uyuttum öyle alıştı herhalde
1234567889022_ eflininannesi55 benimde yırtılma oldu 1 senedir kabızlık çekiyorum ilaç ve kremle geçmişti tekrar tuvalete gitmekte sıkıntı cam gibi batıyor 🥲
eflininannesi55 1234567889022_ benim çok şükür 1 sene önce geçti ama çok çekmiştim ilaç vs kullandım ama beslenme düzeniyle vs kendiliğinden geçti
Huma_kus34 1234567889022_ dulgosoft alın ilac dıskı yumusatıyor o bana ıyı geldı bırde kantoron yagı ınanaın gecıcek
bykmrc eflininannesi55 sizinki makat çatlağı miydi şuan kabiz falan olduguzda tekrar ediyor mu tamamen geçti mi
Ezgi20 @“bykmrc”#geçti yeni doğum yaptığım zamanlar çok kabız oldum o yüzden oldu hep zaten şimdi çok şükür iyiyim tabi yırtık var orda hala ama acı ağrı yok
Huma_kus34 eflininannesi55 merhaba benımde gevtı lamyoron yavıyla falan ama orda memeler duruyor et parcaları onlar sızde gectımı
Ezgi20 @“bykmrc” oluyorum elbet ama çok acımıyor artık su içmek çok faydalı bu dönemde hamur işleri de çok zorluyor
Ezgi20 @“bykmrc” eskiden çok dikkat ederdim ama şu an iyi olduğum için çok şükür biraz çok dikkat etmiyorum
Ezgi20 @“bykmrc” yemekte falan çorba içerdim en çok ekmek yemezdim bide kremlerim vardı onlarla sıcak suya oturmayla düzeldi