bykmrc valla bilmiyorum Benımki çok kqbız oluyor Fındık fındık. Kusura bakmayın açık söyledim ama üst komşunun oğlu da öyleymiş küçükken suan 1 sınıfa başladı annesi arada oluyor dıyor bende korkuyorum çünkü yazın benzen çıkarcam büyük tuvaleti zorlar herhalde bizi