alparslan38 birfincantuzruhu ayy bnde giremiyorum bugün cezaevine falan gitcem mecbur çarşıdan gecme lazim bi olay falan yoktur insallah hic biseyden haberimiz yokki
Cennetkokulum___ AnnaKurt Depremde de interneti kesmislerdi. İnsanlar hiçbirine ulaşamadan binlercesini kaybettik. Şimdi de sırf Suriyelilere tepki gösteriyoruz diye erişim yasağı getirilmiş vay anasını be ne güzel yönetim böyle tebrikler 👏🏻👏🏻
Minelimm21 Benxe Kayserideym. Genelde aksamlari karışıyo ortalık. Çarşı dün akşam kilitmis. Allah belasını versin soysuzlarin… VPN ile arkadaşlarım her uygulamaya girebiliyor ben indirmedm ama
Aselnova birfincantuzruhu ben alparslanda oturuyor fuzuliye yakınım sessiz şimdilik ortalık akşama kalmayın çarşıya inceksenz
ebruylmzyzk birfincantuzruhu yinede dikkat et vpn normalde türkiye de yasak oldupunu duydum. Ve telefondki tüm bilgileri şifreleri çalıyorlar dikkat et