birfincantuzruhu Kızlar merhaba Ben Kayserideyim dün akşam 7 den beri hiç bi sosyal medya uygulamasına giremiyorum. Daha doğrusu Kayseri olarak biz sanırım 🤦 Sizlerde sıkıntı var mı ? Girebiliyor musunuz?
alparslan38 birfincantuzruhu ayy bnde giremiyorum bugün cezaevine falan gitcem mecbur çarşıdan gecme lazim bi olay falan yoktur insallah hic biseyden haberimiz yokki
birfincantuzruhu AnnaKurt Ay Allah aşkına çok saçma ya hiç birşeyden haberimiz yok resmen haber kanallarında da bişey yok 🤦
AnnaKurt birfincantuzruhu Ya instagramda denk geldim erişim engeli geldi diye de bulamıyorum dur bulunca atacam
birfincantuzruhu AnnaKurt son gelişmelerden de haberdar etseniz beni en son tırları yakıp bayrakları yırtmışlardı orda kaldım ben🥲🥲
birfincantuzruhu elbay53 denedim kaç kere ne eşim de ne ben de asla açılmıyor. Öneri için yinede teşekkürler 🌸
Cennetkokulum___ AnnaKurt Depremde de interneti kesmislerdi. İnsanlar hiçbirine ulaşamadan binlercesini kaybettik. Şimdi de sırf Suriyelilere tepki gösteriyoruz diye erişim yasağı getirilmiş vay anasını be ne güzel yönetim böyle tebrikler 👏🏻👏🏻