ravzanurr benim bebeğim 6 aylık. 2 aylık aşısı hala kırmızı. Kabuk atıyor. Doktorumuz a sordum. Tuttuğu için bu şekilde oluyor. Ancak iyileşir dedi. İsterseniz bi doktorunuza sorun. Bi tanıdığımın da bebekken hepatit b aşısı tutmamıştı. 5 yaşında alerji leri bitmedigi zaman, araştırma hastanesinde anlasıldı bebeklik aşısının tutmadıgı.