Kızım ayın 5inde 3aylik olacak, fakat 2aylik asi oldugu yer hiç belli değil iğne izi bile yok sizce tutmamış olabilir mi? Oğlumda nasıl olmuştu ? normalde hafif kızarmaya başlamış olması gerekiyordu diye hiç hatırlamıyorum. Sizce asi tutmamış olabilir mi???