Ecekus_mom Kızlar sorum başlıkta temudan ne aldınız? Her şey o kadar güzel ki sepete bir sürü şey eklemişim 😂 Özellikle beğendiğiniz ürün varsa söyleyin onu da ekleyim ben oyuncak, terlik, toka, parti malzemeri ekledim ama bilmiyorum nasıl gelirler
meyratanesi Görseldekilerle birebir geldi reels çekmiştim hatta bakabilirsiniz zulalyemenici kullanıcı adım gayet memnun kaldım 🌸
agzimizintadikacmasin meyratanesi kaç güne geldi ya ben aldım 2500 tl harcadım gümrükte bekliyor öyle üstün bir de 800 küsür vergisi vardı ürünler aynı mı geldi
Deletedmom_216 meyratanesi sepette 500 tl mesela urunler odencek olan fiyat o kadar dimi baska exstra bi curet odenmiyo gumrukten gecerken vs
meyratanesi agzimizintadikacmasin bayramdan dolayı uzun sürdü benim 8 günde geldi 2. Siparişim gümrükte şuan sizinki gibi
Ecekus_mom myarenb ben de böyle ufak tefek şeyler ekledim memnun kalırsam daha farklı şeyler sipariş etmeyi düşünüyorum. Teşekkür ederim yanıtınız için 🌸
Aycan12ay myarenb telefon kılıfı 2 den fazla almışsınız bende almak istiyorum da gümrükte takılı kalır diyolar geldi mi sizinlki
Esoz1110 Alya-Sena keşke vergi de olmasaydı ya yine az da değil ama meraktan söyledim bende sadece anlamadığım sepetteki 3 ürünümü dahil etmemiş🤷🏻♀️
Alya-Sena Esoz1110 evet vergi yerine 3 4 urun alirdim ben vallahi. Ya muhtemelen sen alana kadar stok bitti bndede son 3 urun filan diyodu
Esoz1110 Alya-Sena Sonra baktım duruyor ürünler stokta bitmemişti anlamadım bir dahaki sefere inşallah☺️
Alya-Sena Cocuk kiyafeti ayakkabi sandalet alan oldumu acaba. Bedenleri tutturamam diye alamadim ben baya da uygun seyler var
ayisit Alya-Sena ben bebek kıyafeti olarak bi tane kısa tulum aldım bebeğim 3,5 aylık bilerek 6 aylık aldım belki kalıbı küçüktür diye ama değilmiş tam kalıp geldi hatta buradaki 6 aylık kıyafetlere göre büyük bile kaldı 😁
giz__ Bende takı toka makyaj çantaları falan aldım maksimum bir parça sayısı var mı? 6 parça aldım ama maksimum 5 parça olması lazım vs diyorlardı
ayisit giz__ aylık 5 sipariş geçme hakkınız var diyelim bugün bir tane sipariş geçtiniz ama sepetinizde 30 ürün var bu sorun olmuyor. Yani sepetteki ürün miktarı önemli değil geçtiğiniz sipariş önemli