Leylamleyla benim kizm 8 buçuk aylık yeni dogan dönemi haric kabızlık yaşıyoruz arada kendi yapiyordu bu aralar azaltmisti hiç yapamaz olmuştu bende tutmasindan suphleniyordum duphalac vardı daha önceden vermişti doktor onu tekrar düzenli kulllanmaya başladım iki gündür Sabah akşam az az d olsa yapıyor ,sertlik sizn `bahsettiginiz durumla aynı bastirrsan eziliyo şimdilik beklemedeyim .tüm çocuklar kurtulur güzel güzel yaparlar inşallah tuvaltlerini ,(daha önce biri tavsiye etmişti bana süt alarjiniz yok ise hero baby probiyeotikli muzlu kavonoz maması ile k*ksn düzene koymuş o kişide kulak çubuğu ile yaptırıyordum çok zor oluyordu demiştibir deneyin derim )
kaç günde yaptırıyorum, doktor 3 günü geçirmeyin dedi ,biz düzenli değilde kızım ne zman rahatsız olursa yapiyoruz uyumuyo ikiniyo veya gündüz huysuz rahatsız olduğu belli oluyor o zamn libalaksa basvuruyoruz mecburen