Leylamleyla benim kızımda aynı inanın aynı şeyleri yaşıyoruz ek gıda dan beri süreç hep aynı şuan 2 yaşında duphalac,dulcosoft kullandık bi kaç faydası oluyordu sonra yine aynı 1 buçuk yaşında artık dedik çocuk doktorları bu işi cozemiyor çocuk genel cerrahiye gittik baktı popoda çatlaklar var önce bunun iyileşmesi gerekiyor dedi bu sırada da contipass diye bir ilaç verdi kakanin kolay ve daha cıvık çıkması için çatlak için dayanabildigi sıcak su içine oturma yaptık 10 gün boyunca her gün batticon döküyorduk birde suyun içine sonra proctolog diye krem sürüyordum popoya neyse 1 ay falan gayet güzel yapıyordu doktorda ilacı yavaş yavaş azaltın dedi azalttik sonra yine başa döndü yapamamaya başladı bize sadece besin olarak muz, süt ve armut yasak demişti diğerlerini de abartılı olmayacak şekilde yiyebilir demişti şuan artık o kadar ilacı versem de yine yapamıyor lavman yapmak zorunda kalıyorum sürekli 🤦♀️ karnı o kadar şiş ki anne kaka var diyor ikiniyor ama popoyu sıkıyor sanırım acıyor yine çatlak var çıkaramıyor
Günlük ben kuru kayısı, gün kurusu veya taze kayısı kesin yediririm kefir iciririm probiyotik NBL,enterogis,bio kullandık hatta yoğurt mayalarken bile bunlardan döküyorum içine ama yok gerçekten ne yapacağımı şaşırdım
Yemek olarak ta seçici zaten kabak,pırasa vs mercimek çorbası yapıyorum içine koymadım sebze yok o şekilde iciriyorum yoksa başka sebze yemiyor
Bir anne yazmış hindistan cevizi yağı diye ise yaradı mı sizde gidip bende alacağım hemen
Allah başka sıkıntı vermesin tabi ama kabızlık kadar zor bir durum olamaz insanlar sadece bunu tuvalet eğitiminde yaşıyorlar ve o kadar dem vuruyorlar ki ben neredeyse 2 yıldır bununla uğraşıyorum ve sonuç yok 🥺