SevimliHayaletCasper Ygmr124 valla 4 5 kez gittik bir kez girebildim bağıra bağıra. Benimde oğlum var 2 buçuk yaşında onu soktum duramadı. Ama kızım giriyor JollyBaby
JollyBaby SevimliHayaletCasper Tüh ya biliyordum az buçuk ama bu kadar beklememistim. Nasip artık ya Normalde aklimda edirnede vardi oranın suyu güzel ılık oluyor diyorlardi ama iyi bi otel bulamayınca Balıkesire yöneldim. Teşekkür ediyorum yinede bilgilendirme için
Ygmr124 JollyBaby bizimde ilk deneyim olucak bizde heycanlıyız açıkcası o yüzden güzel aile dostu olan bir yer istiyorum bak ayvalık simlarda diye bir yer bulduk şimdi orayada bak istersen aşırı güzel duruyo
JollyBaby Ygmr124 Bakayım bende bi ah deniz işi kötü oldu ya üzüldüm neyse artık biz gireriz bebişi de kumda havuzda oyalariz ne yapalım. 🥲
SevimliHayaletCasper JollyBaby ne zaman gelmeyi düşünüyorsunuz geçen sene falan çok rahat girdiğim zamanlar oluyordu çünkü. Şuan biraz esintili gidiyor havalar o yüzden de soğuk olabilir belki
SevimliHayaletCasper Ygmr124 benim kızım giriyor çok rahat soğuk etkilemiyor onu ama oğlum giremiyor mesela. İnşallah ısınır gelene kadar geçen sene çok rahat girdiğim zamanlar oluyordu çünkü
dayes JollyBaby ben de çok araştırıp öyle giderim 😅 bu sene biz de Antalya’ya gittik çok beğendik ama yol bebekle biraz yordu seneye inşaallah daha yakın yerlere gidelim dedik şimdiden bakınıyorum ben de 🤭
JollyBaby dayes Evet yol uzun olduğu için bende yakın yerlere baktım bu sene. Bende öyle çok arastiririm. 10 iyi yorum olsun 1 tane kötü yinede içim soğur diğer iyi yorumları gormezden gelirim ama tabi genele bakmak lazım yinede 😂
Ygmr124 SevimliHayaletCasper biz 3 ağustosda gelmeyi düşünüyoruz ozaman azda olsa ısınırmı suları siz bilirsiniz
Ygmr124 kimbumadam imkansız gidemem burnumdan getirir 😂 3 saatlik yolu düşünüyorum nasıl gidicem diye arabada çok fazla durmuyo hemen sıkılıyo 1 saaten sonra ağlamaya başlıyo ve uyumuyo arabada