carpediem___ elektronik şans işi ama biraz paraya kıyıp iyisini almak lazım annem Tefal utusunu 20 sene kullandı. Sonra da Tefal aldı.ben evlenirken tost Makinesi, çaycı blender seti arzum, Schafer ve Emsan marka aldım 1 sene de 3 makinede bozuldu. Tefal aldım hala sorun yaşamıyorum. Şimdiden güzel günlerde kullanın