carpediem___ Kızlar karacadan buhar Kazanlı ütü almayı düşünüyorum alıp kullananlar bilgi verebilir mi.başka marka da olur
delirmeceler carpediem___ tefal ultimate kullanıyorum çokta memnunum eşim beyaz yakalı çalışan sürekli ütü olur bizde
carpediem___ durdane01 öncelikle hayırlı olsun güzel günlerde kullanın inşallah 🙏🏻hangi modelini aldınız acaba birde fiyatı ne kadar
tmtalya Ben Tefal kullanıyorum bekarken Philips kullandım iki marka da çok iyi.karaca pişmanlıktır.hatta Philips ütümu 2 ay önce dolapta 500 TL ye sattım fazlalık diye
ikiekmekaldimevegidiyorum carpediem___ philips aldım en son çıkandan şu altı kameralıdan (modeli hatırlamadığım için) valla dağ gibi ütüyü 2 saat içinde bitirir oldum direkt açıyor çok memnunum az tuzlu ama sonuna kadar hak ediyor uzun yıllar gider
durdane01 carpediem___ teşekkür ederim 🙏 2500 fiyatı ,trednyola homend buhar kazanlı ütü yazınca direkt çıkıyor 😊
tmtalya carpediem___ kazanlı kullanıyorum modelini unuttum evde de değilim şuan ama memnunum yani Tefal Philips grubu model farketmez iyi ve uzun ömürlü bence.
SeverusSnape carpediem___ ben Tefal kullanıyorum, çok memnunum, maşallah taş gibi. Karaca’dan aldığım tencerelerden bile memnun değilim. Komple pişmanlık benim için bu marka.
carpediem___ SeverusSnape bende marka ya acaba iyi midir ki diye bide indirim yapmışlar şuan alsammı diye düşünmüştüm ama ordan almasam daha iyi galiba
ikiekmekaldimevegidiyorum carpediem___ geçen gördüm aynıydı ama belki 23 anca olmuştur hak ediyor parasını