Benim doğumdan 40 gün sonra hasta oldum yalnız anormal bir akıntı vardı doktora gittim bana bir ilaç verdi ve o günden beri çok düzensiz oluyor 2 ay 3 ay düzenli oluyorsa 2-3 ay olmuyorum ve şu an benim de belim karnım ağrıyor ama regl olmadığım için hamile olup olmadığımı bilemiyorum ve regl olabilmem için önerebileceğiniz bir şey var mı küçük bir yerde yaşadığım için doktorlar hep tecrübesiz 🙏