ada99 kızlar etrafımda neredeyse herkesin başına gelmiş bu bu ay😅 benim de başıma geldi stress oldum kaç gün havayla ilgili galiba
fatmaclk629_ ada99 yaaa benimde 5 gün gecikti çok tedirginim sırt ağrılarım var ama gelen giden yok yarın kan vermeye gidiyorum inşallah öyle birşey yoktur kızım 9 aylık 🥲
ada99 fatmaclk629_ aynı şekil bugun çıkıp test aldım 5 gün gecikme negatif çıktı şükür😅 siz yaptınız mı test
caramellatte Benimde fazlasıyla gecikti 9 aylık oğlum var korkumdan test yapmıyorum inşallah hamile değilimdir Allah isteyipte olmayanlara nasip etsin
3315 ada99 hayır yapmadım ihtimal vermedim cunku 😂😂 genelde gecikir benim bekliyoruz kendilerini inşallah teşrif edecekler 😂
Gp26 Gecikmem oldu ama 1 ay kadr bnm zaten hep duzensizdi aldırış etmedim 3 gündür aşırı bulanti halsizlikle bugun test yaptim ve pozitif🥴
Demetbulut ada99 sanırım benim ki stres kaynaklı sancılı bir süreçten geçiyorum 3.gun bugün gelir herhalde bekliyorum 🤷
Gokturkannesi22 mavikuss_ benimde öyle 10 gün geçti hala yok test yaptım negatif ilaçta kullanıyorum yine yok siz hangi ilacı kullaniyorsunuz ?
meliksahtaha Benim oğlum da 6 aylık hiç adet olmadım. Bugun test yaptım hafif çizgi var gibi. Yarın kan vereceğim.