betus1001 26. haftada ciğer geliştirici ve beyin gelişimi için magnezyum serumlar yapıldı bana da. Doğumdan sonra herhangi bir komplikasyon yoktu. Gayet sağlıklı bir şekilde aileme teslim edilmiş. Mama ile beslendi, şekeri önce 54tü, sonra en çok mama içtiği ve hareketlendigi saatte birden 32′ye düştü. Biz de çok şaşırdık. Şuan görmeye gittiğimizde yoğun bakım hemşiresi şekerinin normal olduğunu söyledi. İlk gün 10 ml beslenirken 2. gün 15′e çıkmış hemen. 2190 Gr, 41 cm doğdu. 2090′a düşmüştü. 3 gün içinde yine doğum kilosuna dönmüş. Günde 8 kez besleniyormuş. Bugün tekrar gideceğiz bakalım ne diyecekler bilmiyorum. Olumsuz giden hiçbir şey yok, buradaki en keyifçi bebek kendisi diyorlar. 2 gündür süt götürüyoruz, belki anne sütü ile süreç daha da hızlanır diye düşünüyorum