betus1001 ebeye kalsa hep mama ver emzirme sütün yavan diyo sağıyorum 150 cc çıkıyo var yani sütüm , sütüm varken mama vermek istemiyorum doktorumuz gayet iyi diyor kilosu ebe bizi sıkıntıya sokuyo yakın arkadaşımda ebe ona söylüyorum kilosunu falan o da çok iyi diyo ama sağlık ocağındaki ebe asla kilosunu yeterli bulmuyo millet bu kadar doğuruyo sen 2.ayda anca bebeni 4 kiloya getirdin diyo şaka gibi ama benim kızım 2600 doğdu 35.haftada doğdu diyorum olabilir sütün yarasa kilo alırdı diyor