Ayce_1999 Ashleyanne çok normal benım kızımda 34 haftalık doğdu uyandırman gerekiyor topuguna parmak ucunla hafıfce vur burnunu sık uykudan emmedikleri için sarılık oluyorlar bız 2 gun yattık hastanede 🥴 saat başı emzir uykuda da olsa ver ağzına
Miray08 Ashleyanne ben bu yüzden neler çektim anlatamam. Doktorlara götürdük uyandıramıyoduk bir türlü yedirmek için şükür şimdi 25 günlük iyi tam iki hafta sonra düzelmeye başladı gözlerinin rengini göremedim iki hafta
Miray08 senemmmm sizinle aynıyız ne topuk kanı aldırıken mızlandı ne kan şekeri için kan verirken uyuyordu şimdi 25 günlük uyanıyo acıkıyo ama doğduğundan beri hastahanelerden çıkamadık hatta yatırdık bu yüzden 3 gün değerlerine baktırdık
Bernauslu Ashleyanne 2 saatte bir uyandır ve emzir demişti doktorum bana cok uyudukları iÇin kan şekeri düşüyormuş sarılık oluyorlarmıs. Ayaklarıyla burnuyla oyna hiç uyanmazsa altını aç. Bizim 9 çıkmıştı sarılık şükür atlattık sınır 15 miş cok dikkat edin.