Bende 36 haftalık doğum yaptım canım 4. Gününde sarılık değeri artmış kilo kaybetmişti hiç uyanmıyordu emmiyordu doktor kontrolünden sonra sağıp biberonla düzenli saatinde verdim bikaç güne açtı gözünü şükür sarılığın tamamen geçmesi de bi ayı bulur demişti doktor.. yani uyusada mutlaka beslenmesi lazım yoksa uyanmıyor maalesef sarılık artıyo