Hilal22 herkes öğlenci demiş ama benim oğlum mesela sabahları güneş doğarken kalkıp akşam güneş batınca yatıyor öğlen hiç bir yere götüremem 3-4 gibi arabayla bir yere gidersek uyuyakalıyor öğlenciler bizim okulda 5 te çıkıyordu e çocuk eve geldi yemek yedi direk uyuması lazım kışın o yüzden bu sene sabah gitti seneye zaten tam gün tam günler de 6 da çıkacak onu düşünüyorum okuldan gelirken yemek bile yiyemeden uyuyakalır kesin