Hilal22 Oğlum anaokuluna gidecek okulda sabah ci ve öğlenci seçeneğimiz var hangisi karar veremedim tecrubeli anneler bi öneri alabilir miyim
jap Hilal22 sabah çok zor oluyo. Öğlen grubu dolmadan öğlenci yazdırın bence. Bu sene sabah gitti kızım okul kapanınca öğlene kayıt yaptırdım hemen
minnosvetontis Hilal22 e devletten oğlumun hala temmuz ayı içinde açıklanacaktır diyor. Yarın öğlen bende ugrayim diyorum okula o şekilde kayıt ederlerdi 4.5 yaşında aralıkta 5 olcak.
annediyebiri Hilal22 öğlenciyi tercih edin sabahçı çok zor oluyor kalkamıyor çocuklar ya da uyku mahmuru olup bir şey anlamıyorlar
kivircigim Hilal22 sabah çok iyi oluyor ben özellikle sabah verdim 2 yıl, sabah işe giderken siz veya eşiniz bırakabilirsiniz öğlende gidip alıyordum. Öğlenci olunca gün içinde dışarı çıkacaksam bütün gün ölüyor çocuğu bekliyorsun mecbur… Tabi sabah uyanma problemi yoksa
Hilal22 minnosvetontis bizim burada istedigimiz okulda on kayıt oluyor daha sonra 1, 16 ağustos arası da e devleten eğer o okul çıktıysa kesin kayıt oluyormuş okul kapasitesine göre seçilecekmis öğrenci o şekilde bilgi verildi bize bugün gidip form doldurduk öncelik olarak 2019 doğumlu cocuklarin oluyormuş
kivircigim Hilal22 eğer yoksa sabahtan memnun kalırsınız, zaten çoğunluk öğlen istiyor sabah boş oluyor genelde
susunbebekuyuyo Hilal22 açıklandı mı ? Nereden bakıyoruz acaba hala okul kısmı boş görünüyor e okulda. Siz nereden baktınız acaba?
kivircigim susunbebekuyuyo yok daha açıklanmamış bende 1. Sınıf için bekliyorum, kreş için 2 yıl sabahçı yolladım ben
kivircigim susunbebekuyuyo şu an bakıyorum googlede açıklandı yazıyor bizim anasınıfı gözüküyor anlam veremedim
aybikreis Hilal22 Sabah gönderdim ben. Öğleden sonra başka etkinliğe zaman kalıyordu. Öğlen gitse uyan hazırlan okula götür çıkmasını bekle tüm gün okula göre planlanıyor akşam oluyor. Hem erken uyanıp bir düzen kurmak da çocuğa verilen bir eğitim gün planlaması yapmayı öğrenir
susunbebekuyuyo kivircigim bende e devletten bakıyorum e okula yönlendiriyor hala yok ekim 2019 doğumlu kızım sisteme daha girlmedi herhalde
Hilal22 Kızlar okulumuzun sitesinde bu şekilde yazıyordu bizde gidip ön kayıt yaptırdık sizde göndereceğiniz okulun sitesi ,instagram hesabı vs. Varsa burdan takip edebilirsiniz
minnosvetontis Elif1150Ecem sana çıkar kesin ya e devlet verilmemiştir kontrol ettin mi bizimkinin yaşı tutmuyor diyor. Yarın görüscem okulla belki on kayıt yaparlar geçen sene 2019 senesi çocukları bile Bi sınıf açtık demişti fakat sınıf kontenjan dolu demişti.. seneye gel demişti. Belki yine yaşı tam 5 değil ama alırlar belki 4.5 şuan 🤨
Deletedmom_110 Hilal22 2 sene gönderdim 4 yaş ve anaokulu zorunlu gittik kesinlikle ikisini de denemiş biri olarak sabah saati 9 da başlıyordu 13:45 bitiyordu eve gelmemiz 14:00 yedir doyur üst baş etti 15:00 16:00 iki çocuğumu yatırıyordum 17:30 oluyordu 5-6 saat sonra tekrar uyuyorlardı akşam bir kere vakit vs kalmıyor sıkıcı baya.1. Sınıfız yine sanatçıyız belli bir rutinimmmiz var şükür sımdı 09:00 14:20
Elif1150Ecem minnosvetontis işte telefon numaramızı istediler belli olunca arayacaklar… nasip olur inşallah sizinde olur