durdane80 suheyla92 ben de onu kullanıyorum ikiz olunca sütüm de çok yok iki günde bitiyor mama maddi olarak zorladığı için açıkçası yoksa bende memnunum
ebruegehan ffffffff anne sütü almadıysa sma comfort çok iyi bi seçenek ama anne sütü de alıyorsa optipro kullanın ben öyle yaptım
gamzenur2 Dogduklarindan beri emzirme + mama ile ilerliyoruz. Hipp organik combiotic kullanıyoruz ikiz kızlarımıza. Çok memnunuz, kilo alımları da gayet iyi ilerliyor