Gazı oldugu için zaten emmek istyo kendini öle rahatlamış hissediyo annesi.
Bende ilk 3 ay öleydim .sürekli kucagımda we mememdeydi bırakınca uyanır aglardı
Gerekirse bırak kucagında uyusun senin kokuna ihtiyacı War onun.kendini güvende hissediyo demek ki
Merk etme geçiyo bu günler biraz zor yıpratıcı oluyo anne için ama geçip gidiyo biz şuan 9.5 aylığız o günleri düşündükçe hala ağlayasım gelir 🤭