aleynaa34 dışarda da aynı tabii ki. Şimdilik onunla sadece avm ye gidiyorum uzun süreli çünkü emzirme odaları var. Akşamları parka götürüyorum en fazla 40 dakika felan oluyor o da. Hadi piknİk derlerse de arabadayım sürekli ya da yere bir şeyler serip oturup emzirme örtümü takıyorum. Resmen mememden çıkan bir uzuv gibi şuan 😂 yani arkadaşları ile oturan anne babalara hayranım o pusetinde uyuyan kendi kendine oynayan bebeklere. Hayatım şimdilik onlara özenmekle geçiyor. İlk başta pes etme kızım al git kızını her yere diyordum ama pes ettim 😂