Hndsmom ecoos bebişiniz kaç kilo kaç no kullanıyorsunuz ? Valla sızdırmayı da geçtim her gün yatak yorgan çıkamam çok zor. Onu da geç çocuk hasta olacak uyanmıyor da sızınca. Sabaha kadar ıslak uyuduğu oldu ben de duymamışım. Her bezi denicem bu gidişle
ecoos Hndsmom Bebeğim 14 buçuk aylık kilosu 12 boyu kız bebeklere göre baya uzun o yüzden fazla kilolu durmuyor 5 numara kullanıyorum . Kesinlikle premium care alın sadece gece takarsınız
Hndsmom D_deniz sleepy turco felan dandik ya. Yani bize yaramadı. Goon kullanıyordum hali hazırda. Ama o da son zamanlar taşırmaya başladı. Allah var kaka taşmıyor ama Çiş çıkıyor. Premium care dolaptan aldım şimdi kullanılmamış valla öyle denk getirdim napim ahahha
D_deniz Hndsmom inanın aktif bebek premium care in yerini tutuyor. A101lerde bimde carrefour da indirim kovalayıp alıyorum ben. Tanesi 5in üstüne çıkmıyor. Islak mendilde ise üni baby 0-6ay keşfettim kutuda 3lu satılıyor çok güzel mendil