Hndsmom ben prima premium care ile giriş yaptım 1no… tabii fiyat olarak çok yüksek devam etmedim. Sleppy bio natürel stoğum vardı 2no ve 3no ve ıslak mendili. Hiç beğenmedim. Islak mendili ellerimi tahriş etti Sleppy yüzeyi çok sert Hiç de natürel değil ama arada erittim onları. Bizim mahallede market kapanıyor idi prima aktif bebek 2no 3no …. 3bucuk liraya bile denk geldiği oldu. Sonra baktım ki Sleppy veya goon günde 6tane 7tane kullanırken primayı az kullanıyorum hiçbir giyside leke yok mecburum bebeğim için en yarayani seçmeye goon ve Sleppy kaka tasiriyor bizde