urazsema dava açmalısınız. Kreşte çalışan birinin çocuklarla ilgili böyle şeyleri öngörüyor olması gerekiyor. Biz evde aman şunu yükseğe koyayım alamasın bunu kaldırayım canını yakmasın diyoruz onun gibi. Ulaşabileceği yerde kaynar su bulunan bir odada çocuğu yalnız bırakması çok yanlış. Geçmiş olsun bu arada umarım iyeşir çabucak🩷