urazsema tabi ki açarım. Kaza olabilir elbette kimse kimseyi isteyerek yakmaz ama yanınızda çocuk varken çayı orda bırakıp gitmek nedir ya. Bende öğretmenim özel eğitim öğretmeni. Sınıfta iki öğretmeniz termosa çay koyarız bardaklarımıza koyacağım zaman tek çocuk ayakta olmaz hepsine etkinlik oyuncak verir ondan sonra çay içeriz biri ayağa kalkarsa herkes çayına sahip çıkar, çok geçmiş olsun. 6 yaşında ateşle yanmış ve 3 ay hastanede yatmış yanmanin acısını bilen bir insan olarak gerçekten çok geçmiş olsun 🥺🥺kantoran yağı kullanın yeğenim de 5 yıl önce çay döküldü yüzüne yandı ilk yaptığım iş kantoran yağı sürmek(bizim evimizde yandı) sonra doktora gittik.. Bi tane bile iz kalmadı çok şükür