3kedili2bebekli aybarssena başka bir problemi daha olabilir eger yeni yaptığı bir seyse yada atak haftasinda ondan olabilir bende hep açlar zannediyordum ataktanmis 1 ay geceleri hiç uyumadik sonra düzeldi
Deletedmom_182 aybarssena 120ml az olduğu için uyanıyordur 3.ayda 180 olması gerekiyor diye biliyorum.Bizde dün 3 aylık olduk 120ml veriyorum 2 buçuk 3 saat yetiyor