aybarssena 3,5 aylık bebeğim akşam 8 gibi 120 ml içiyor 20:30 ds uyuyor. Sabah 9 a kadar sürekli uyanarak nerdeysr 240 ml daha mama içiyor normal mi bu ve o kadar çok uyanıyor ki 2 saate bir yeni doğn gibi
dileknur aybarssena mama doyurmuyor olabilir canım benimki de aksine uyanmıyor mama içmek için bu aralar zorla mama içiriyorum
ZeydsMom aybarssena aliskanlik ta yapmis ola bili baska biseyden de uyana bilir. Eminmisiniz aciktigi icin uyandigina cunkü zaten ne zaman verseniz itiraz etmez alir tam icmese bile
aybarssena ZeydsMom bana gazdan dolayı uyanıyor gibi geliyor. Uyanıp Alt gazı çıkarınca geri uyuyor ama ne bitmek bilmez bir gazmış
lazzz61 Daha küçük ama normal o şekilde uyanıp yemesi benim çocuğum da öyleydi büyüdükçe uyku ve mama saatleri de uzuyor doysunda yavrular🫠🫠
ZeydsMom aybarssena yedikten sonra hemen uyutuyormusunuz yoksa agizdan gazinin cikmasini bekliyormusunuz
ilaydaaysima Kullandign mama doyurmuyor olabilr bende bi marka kullanmstm iciriyorum iciriyorum sanki su iciyor gibi
3kedili2bebekli aybarssena 7.5 aylık bebeklerim hala öyle hemde aynı ölçü 120 içip uyuyorlar gece boyu kalkıp kalkıp 90 içiyorlar yada meme emiyorlar yani doktorumuz alışkanlık dedi ama sizinki çok farklı bebeğiniz daha çok küçük böyle olmasi çok normal eğer içip uyanmiyorsa uykusuna devam ediyorsa
aybarssena 3kedili2bebekli içip uykusuna devam ediyor ama sonra gazdan dolayı kıvranıyor gibi geliyor
aybarssena 3kedili2bebekli ya tok olsa uyur aslında uyumayacam diyr inat ediyor mamayı veriyorum sanki 1 saat önce içmemiş gibi içiyor uyuyor bu seferde sindiremediği için geri uyanıyor
3kedili2bebekli aybarssena başka bir problemi daha olabilir eger yeni yaptığı bir seyse yada atak haftasinda ondan olabilir bende hep açlar zannediyordum ataktanmis 1 ay geceleri hiç uyumadik sonra düzeldi