Ben şöyle düşünüyorum acaba kendi çocuklarına denk gelse yine de adamın iyi niyetinden konuşuyor olur muyduk şuan yazıklar olsun hala akıllanmıyorlar okadar üzülüyorum ki gül gibi vatanımız suriyeliainden afganından çeçeninden geçilmiyor kaç çocuk kaç öğretmen kaç Türk daha feda edeceğiz çocuklarımızın eğitim geleceği perişan okulda ayrı terör estiriyorlar Allah vicdan merhamet versin kalplerinize zengini zengin eden fakiri köleleştiren toplumumuzu mahveden müslüman kimliği altında binbir türlü iş çeviren açığı kapalıya düşman eden bu yobaz zihiniyete ben saygı duyamıyorum onlar gelmeden biz zaten Müslümanlığımızı yaşıyorduk biz düşman değildik şimdi düşman gibiyiz ben bu zihniyetin çocuklarına da üzülüyorum anlayacaklar ama ülkem senelerce geriye gitti evaraba almak hayal oldu en başarılı doktor mühendisler ülkeyi terketti sıfırdan başlayacağız birgün onların çocukları içinde çabalayacağız ama çok kan akacak belki oturdukları yerden kalkmak istemeyecekler vah bize vah yavrularımıza içtenlikle üzülüyorum türkün Türk’ten başka dostu yok. Eşim asker hastaneye gittiğinde Suriyeli kadar önceliği yok biz onlar sayesinde yatağımızda rahat uyuyoruz içim çok dolu ya inşaAllah birgün başaracağız uyanacağız o gün ülkeye dualar edip şarkılar söyleyeceğiz inşaAllah çocuklarımızın geleceği için çalışarak emeğimizin karşılığını alabilmemiz için ve stressiz ay sonunu düşünmeden ailecek bir piknik yapabilmek için lütfen açın gözlerinizi güzel yaşamak hakkımız değil mi