kirikkalp Allah belalarını versin, versinde artık kurtulalım bunlardan.
Bu kaçıncı? Daha beteri yok olamaz. ÇOCUĞA göz koyan adi sapkın sapıklardan sadece bir tanesi bu.
Her yeni güne yeni bir suriyeli olayı ile başlıyoruz.
Tavuğa tecavüz ederler, sığındıkları ülkenin vatandaşına hepiniz şerefsizsiniz der koloni halinde ellerinde pet şişelerle saldırırlar, yaşlıları gasp ederler ( kendi 80 yasında ki dedemi sırtına bıçak dayayıp cebindeki 30 tl parasını alıp yere itip düşürüp kaçmışlar soysuzlar.), kadınları sadece cinsel obje olarak görüp gözleri ile gördükleri yerde taciz ederler, bizim onların nargile keyfi yapıp boklu donları ile denize girmelerinden rahatsız olup gidemediğimiz sahilleri doldurular, ucuza çalışıp türk halkını işsiz bırakırlar, Allahsızlar ÇOCUĞA YA ÇOCUĞA tecavüz ederler daha ne bekleniyor bunların hepsinin toplanıp sınır dışı edilmesi için?