Yarim_Kilo_Kiyma Esraprm ayına göre değişir, çoçuğun uykusuna,, bünyesine göre değişir. Ama 4 saatte çok fazla diyorum. Ne kadar çok uyırrsa gece için uyumaz ve geç saate yatar diyorum
Yarim_Kilo_Kiyma Esraprm 16.00 kalkmış ya hanımefendi çoçuğunuz diyorum Siz akşam uykusu için saat kaçta yatıracaksınız diyorum.
Esraprm Yarim_Kilo_Kiyma bende diyorum ki uyumadı o yüzden gece uykusuna geçemedik. Niye böyle bir üslupla konuştunuz onu anlamadım