Zhra78 bittercikolata__ iyi geceler canım gözlemledim allaha sükür iyiydi sadece bi iki kere kustu o da normal de de kusan bir cocuk
bittercikolata__ Zhra78 fışkırarak kusmuyorsa gözlerde kayma falan olmuyorsa normal kusmadir o zaman canım
123607_ Ya aynı şekilde benim bebeğimle düştü kafası kırılmış bi belirti vermedi kusmadi bile ama kırılmış kafası doktora nasıl gitmezsin
zeynep865 Mutlaka doktora götürün minicik bi bebek sonuçta siz evde gözlemleyerek ne anlayabilirsiniz ki . Allah korusun ama bi kırık olsa beyin kanaması olsa faturası çok ağır olur ödeyemezsiniz. Nasıl götürmediniz aklım almıyor