Benim bebeğimde arabada koltuğun arasına düştü kafası deymedi yere ama baya korkmuştuk. 2 aylık diye mr da çekilemedi ultrason yapıldı. Sonra çok iyi bir dr a götürdük dr bıngıldak daha açık olduğu için sorun olmaz dedi. Şu pusetten düşmeyen bebekte yok zaten😀😀 geçmiş olsun