ellerimt0mbikt0mbik goktugunannesii_ Benim iki kere sütüm mememden sızdı ,biri ilk geldiğinde,biri de bu içeceği tükettiğimde. Tadı bana çok kötü geldiği için devam edemedim.Ama faydası olmuş muydu ,olmuştu hakkını yemeyeyim.