Farahzeynep MelekGuleryuz sağolun, onu hiç zorlamadım zaten doktorumuz ilk 1 ay tadım ayı, 3-4 kaşık yese kafi demişti. Ağzını açmadığı zamanlar bıraktım, sonra yavaş yavaş arttı öğünleri, eline de yiyecek verdim sık sık tanıması için :)
HamzaAyaz2019 Eymeninannesiyim bebek önderliğinde beslenme bebeğiniz kendi yiyor önüne koyuyorsunuz inceliyor ağzına götürüyor yere de atıyor ama bu şekilde öğreniyor şimdi burada anlatmadı uzun nete yazın araştırın tavsiye ederim
Eymeninannesiyim MelekGuleryuz aynı şeyleri yaşıyoruz neler neler yapıyorum ama ağzını açmıyor bende meyve filesi verdim meyveyi biraz tutuyor sonra onuda fırlatıyor bende çok korkuyorum ya hiçbir şey yemezse diye şimdiden korku sardı içimi canım yalnız değilim o zaman bu konuda 🤦♀️🤦♀️
Eymeninannesiyim Farahzeynep tamam o zaman inşallah yer bu süreçten sonra korkuyorum işte ya hiç yemezse diye 😊
Poyraztaha Eymeninannesiyim biz beş buçuk aylık başladık 9 buçuk aylık olduk hala aynı Kaşığa alerjisi var ne yaptysam alışmadı zorlamadım kaşıkla oynattım ama yok herşeyi ağzına götürür kaşığı asla götürmüyo canı isterse iki üç kere elle yedirmeye çalışırsam yer. Okdr canı istemezse kuduruyo yediremiyorum kendini atıyo yerlere bilmiyorum nolucak böyle🤷🏼♀️
Eymeninannesiyim Poyraztaha ya Allah yardımcınız olsun inşallah bizimde öyle olmaz 9.aya kadar alışır yer yoksa işim gerçekten çok zor