Eymeninannesiyim o zaman normal, emme refleksine alışık oldukları için hemen kabul edemiyorlar, sabır gerekiyor. 5.5 aylıkken başladık biz kızım yoğurda öğürür, elma yiyince büyük insan gibi kusardı. Biraz ara verdik, 6. Ayda tekrar başladık, sonlarına doğru kabullendi. Şu an 9 aylık brokoli çorbasından, balığa kadar her şeyi yer :)