AnnaKurt
Bana yaşattıklarını sineye çektim, çekerim.
Ama kızımın şu haline bir çözüm bulmazsa, üstüne düşeni yapmazsa iş o zaman değişir. Süreçte çocuk yıpranmasın diye en çok yıpranan ben oldum, o gitti aldattığı kadınla evlendi üstüne geçti karşıma ona anne diyecek, velayet davası açacağım tehditleri dahi savurdu bunların hepsini yedim yuttum kızım için dedim unutmaya baktım ama yeter. Çocuğumun göz göre göre acı çekmesine müsade edemem.