Merhaba. İnsan boşanınca her şey bitecek sanıyor ama öyle olmuyormuş, neler neler peyda oluyor… Eski eşim başkasıyla evli, bir çocukları oldu. Kızımın bir kardeşi var yani artık.
Sorun onu kıskanıyor olması. Kardeşi doğalı yirmi gün civarı oldu sanırım, o günden beri iyi değil. Sürekli mızmızlanıyor, düzenli olarak ağlıyor, öfke nöbetleri yaşıyor. Babasına gittiğinde kardeşiyle ilgili sorunlar çıkarmış. Babasını bebeğe yaklaştırmamış, babası bebekle ilgilendiği her anda problem yaratmış.
Birkaç gündürde babasıyla görüşmek istemedi, babasını kapıdan geri çevirdi hep. Biraz öncede babamı özledim diyerek ağlayarak uyuya kaldı. Ne yapacağım bilmiyorum. Elimden bir şeyde gelmiyor. Babasına kızgın sanırım çünkü bana neden başka çocuğunda babası olmak istediki diyede sordu. Nasıl alışacak? Babası için her ağladığında ben mahvoluyorum. Ne istese yaptık, mutlu olmadı. Öfkeli, üzgün.. Onu öyle görmek benide çok üzüyor. Davranışlarınada yansıdı. İnatlaşıyor sürekli, istediği bir şeyi yapmadığımda veya kızdığımda babamda başkasının babası oldu sende böyle yapıyorsun zaten diyor. Bilmiyorum ne yapacağım, nasıl olacak, süreç nasıl geçecek ve kardeşine alışacak..